Monday , November 30 2020
Home / Video / Hedgefunds für Kleinsparer

Hedgefunds für Kleinsparer

Summary:
Vor etwa 10 Jahren gab es die ersten Hedge Funds für "Kleinanleger". Wie haben sie performt?

Topics:
Erwin W. Heri considers the following as important:

This could be interesting, too:

Swissinfo writes Bill Browder threatens legal action over Swiss bank accounts linked to Magnitsky scandal

Jeffrey P. Snider writes Just Who Is, And Who Is Not, Selling T-Bills

Hunter Hastings writes Ramon Ray’s Entrepreneurial Communities

Swissinfo writes French blockchain firms offer tracing for Swiss watches

Vor etwa 10 Jahren gab es die ersten Hedge Funds für "Kleinanleger". Wie haben sie performt?
Erwin W. Heri
Prof. Dr. Erwin W. Heri ist ein „Hybrid“ in der internationalen Finanzmarktszenerie. Ausgebildet (Studium, Doktorat, Habilitation) in Bern, Basel, Ann Arbor und Stanford, war er zunächst als Dozent und später Professor für Nationalökonomie und Angewandte Statistik an der Universität Basel tätig, bevor er sich der Banken- und Finanzpraxis zuwandte.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *